Yrityspalveluseteli 2020

Sekä Tammi Digital että emoyhtiömme Oakhill on mukana palveluntarjoajana Lahden kaupungin yrityspalvelusetelin saaville yrityksille. Yrityspalveluseteleitä voi hakea 14.4. asti Ladecilta, ja yhteensä seteleitä jaetaan 75 kappaletta: 5000€ seteleitä on arvonnassa 50 kappaletta ja 2500€ seteleitä 25 kappaletta. Setelit käytetään yrityksen myynnin ja markkinoinnin tai liiketoiminnan kehittämiseen.

Tammi Digital avuksi myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen

Yrityspalveluseteleistä 5000€ arvoiset käytetään myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen, ja asiakkaalla on setelin voitettuaan mahdollisuus valita kumppaniksi Tammi Digital. Tarjoamme osaamistamme asiakkaalle viiden eri palvelukokonaisuuden kautta.

Palvelupakettimme yrityspalvelusetelihaussa

Tammen prosessi sisältää aina työpajan yhdessä asiakkaan kanssa, jolloin pääsemme pureutumaan tarkasti asiakkaan liiketoimintaan ja kehityskohteisiin. Työpaja sisältää ennakkokartoituksen ja sähköisen kyselyn. Työpajan jälkeen teemme asiakkaalle konkreettisen ja dokumentoidun kehittämissuunnitelman tehtäville toimenpiteille.

1 Kevyen verkkosivuston kokonaistoteutus

  • Visuaalinen suunnittelu olemassa olevien elementtien pohjalta (logo, graafiset elementit)
  • Laajuus 1-3 sivua
  • 1 yhteydenottolomake
  • Sosiaalisen median linkitykset

Ei sisällä teknisiä erityisratkaisua, integraatioita muihin järjestelmiin, tarvittavia valokuvia tai videoita tai muita materiaalikustannuksia eikä muita sivustoon liittyviä kolmannen osapuolen tarjoamia ohjelmistoja.

2 Kevyt verkkokaupparatkaisu

  • Valmiin verkkokauppa-alustan
  • Rajoittamaton määrä tuotteita
  • Tuotekategoriat
  • Maksupainikkeet
  • Koulutus verkkokaupan käyttöön

Palveluna tarjoamme:

  • Apua tuoteryhmien määrittelyssä ja tuotteiden esittämisessä.

Paketti ei sisällä teknisiä erikoisratkaisuja tai integraatioita muihin järjestelmiin.

3 Olemassa olevan verkkosivuston tai verkkokaupan kehittämistoimenpiteitä

Tekemämme kehittämissuunnitelman pohjalta laadimme suunnitelman toimenpiteistä, joilla verkkosivua/verkkokauppaa kehitetään. Kehittämistoimenpiteet voivat lähtökohdista riippuen sisältää erilaisia toimenpiteitä, joilla nykyisestä sivustosta saadaan tuottavampi ja sen laatupisteet korkealle.

Esimerkkejä verkkosivuston kehittämistoimenpiteistä:

  • Sivuston asiakaspolkujen tarkistaminen ja varmentaminen. Uusien asiakaspolkujen löytäminen ja rakentaminen.
  • Sivuston modernisointi ja ulkoasulliset muutokset.
  • Sivuston tekeminen helposti käytettäväksi loppuasiakkaalle.
  • Sivuston toimiminen mobiilissa.

Kehittämistoimenpiteiden pohjalle tuotamme suunnitelman siitä, millaisia toimenpiteitä verkkosivustolle suosittelemme.

4 Verkkokaupan aloituspaketti

Tämä sopii yritykselle, joka ei vielä ole lainkaan tai hyvin vähän tehnyt myyntiä tai markkinointia verkossa.

Paketti sisältää yrityksen liiketoiminnan kartoituksen ja verkkokaupan tavoitteiden määrittämisen. Perehdymme tavoiteltavaan asiakaskuntaan ja määrittelemme siihen soveltuvat työkalut asiakkaan käyttöön.Suunnittelemme erilaisten järjestelmien integrointitarpeet, sekä teemme määrittely- ja suunnitteludokumentoinnin. Tämän avulla asiakas voi lähteä kilpailuttamaan uuden verkkokaupan graafisen suunnittelun ja teknisen toteutuksen.

Lisäksi teemme konkreettisen rautalankamallin verkkokaupan käyttöliittymästä.

5 Optimointipaketti – parempaa näkyvyyttä verkossa

Verkkonäkyvyys perustuu siihen, miten hyvin verkkosivusto on hakukoneoptimoitu. Hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan toimenpiteitä, joilla sivuston sijaa hakukoneen tuloksissa parannetaan. Hakukoneoptimointi jaetaan tekniseen ja sisällölliseen optimointiin. Toimenpiteillä tähdätään siihen, että sivusto löytyy silloin kun hakukoneilla haetaan avainsanoja, jotka ovat sivuston kannalta relevantteja. Toimenpiteiden jälkeen sivuston sijoitus hakukoneissa paranee, ja laatupisteet paranevat, jolloin esim. Google-mainonta on edullisempaa.

Toimenpiteet voivat olla tarpeen mukaan:

  • Sivuston tilan kartoitus hakukoneoptimoinnin näkökulmasta.
  • Sivuston tekninen optimointi.
  • Sivuston toimiminen mobiilissa, mobiilinäkyvyyden varmentaminen.
  • Oikeiden avainsanojen löytäminen: avainsana-analyysi.
  • Hakukoneissa näkyvien tekstien (metatekstit) tuottaminen/optimointi.
  • Sivuston sisältöjen (tekstit, kuvat) optimointi.
  • Aihepiirin kannalta relevantin sisällön tuottaminen sivustolle (sisältää max. 3 blogi-kirjoitusta / 3 sivua uutta sisältöä).

 

Kerromme mielellämme palvelupaketeista lisää, jos jokin jäi askarruttamaan! Nyt pikaisesti hakemaan palveluseteliä, niin päästään yhdessä hommiin 😊

 

Heidi Nora-Klemetti
Heidi Nora-Klemetti
8.4.2020
Muuta kiinnostavaa
blogista

Tilaa blogimme sähköpostiisi