Tiedote: Oakhill Groupin toiminta laajenee Kymenlaaksoon

Oakhill Oy ja Tammi Digital Oy ovat solmineet liiketoimintakaupan Jaloin Oy nimisen digitaalisen suunnittelutoimiston kanssa.

Jaloin Oy (entiseltä nimeltään Design Funnypurple) on kouvolalainen digi- ja mainostoimisto, joka on toteuttanut lähes 100 verkkosivustoa ja lukuisia verkkokauppoja mikro ja pk-yrityksille. Liiketoimintakaupan myötä Jaloin Oy:n yrittäjä Laura Jalonen siirtyy Oakhill Oy:n palvelukseen projektipäällikön tittelillä elokuun 2021 alusta.

Tammi Digitalin vastuulle siirtyy Jaloin Oy:n asiakkaiden verkkopalveluiden tekninen ylläpito ja jatkokehitys. Oakhill taas vastaa jatkossa Jaloin asiakkaiden markkinointiviestinäpalveluista.

Laura Jalonen on markkinoinnin ja verkkopalveluiden monialaosaaja ja tunnettu alan vaikuttaja. Laura on muun muassa ollut ylläpitäjänä WordPress/WooCommerce/Suomi Finland -Facebook ryhmässä jo useamman vuoden ajan.

”Olen erittäin innoissani Lauran liittymisestä Oakhilliin, hänen syvällinen osaamisensa niin digitaalisista alustoista kuin visuaalisesta suunnittelusta on täydellinen kombinaatio ja vahvistaa entisestään Oakhillin osaavaa ulkoistetun markkinointiviestinnän asiantuntijatiimiä”, kertoo Oakhillin perustaja ja toimitusjohtaja Marika Mesimäki.

kuvassa Laura Jalonen”Odotan innolla työskentelyä Oakhill Groupin tiimin kanssa. Oakhillin arvot ja toimintatavat ovat samanlaiset kuin minulla omassa yritystoiminnassani ja tuntuu hyvältä yhdistää voimat. Uskon, että pystymme yhdessä viemään asiakkaidemme markkinointia entistä laadukkaammalle tasolle”, iloitsee Laura Jalonen.

Oakhill Group on kokeneiden digi- ja markkinointiammattilaisten perustama lahtelainen konserni, johon kuuluvat yritykset ovat velattomia ja kasvavat kannattavasti.

”Jaloin Oy:n liiketoimintojen liittäminen osaksi Oakhillin kokonaisuutta tukee mainiosti visiotamme laajentumisesta valtakunnalliseksi toimijaksi. Suomessa on paljon pieniä, erinomaisen ammattimaisia digitoimistoja, jotka kuitenkin ovat usein liian pieniä pärjäämään yksin kasvavassa kilpailussa. Osana Oakhill Groupia pystymme tarjoamaan monipuolisen palvelutarjontamme  kustannustehokkaasti niin mikroyrittäjille kuin suuremmillekin pk- ja julkisen sektorin asiakkaille”, kertoo Oakhill Group yhtiöiden perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Manu Mesimäki.

Oakhill Group on yrittäjävetoinen lahtelainen konserni, johon kuuluu kolme yhtiötä

Oakhill Oy

Oakhill auttaa  yrityksiä menestymään tarjoamalla tuloksellista markkinointia ostopalveluna. Täydennämme markkinointitiimiäsi tai voit ulkoistaa koko markkinointitoimintosi meille. Palveluihimme kuuluvat muun muassa markkinointistrategioiden tekeminen, sisältöjen tuottaminen, www-sivut sekä nykyaikainen sisältö- ja somemarkkinointi. Verkostostamme löytyy tekijät kaikilta tuloksellisen digitaalisen markkinoinnin tekemiseen vaadittavilta osa-alueilta, ja sen ansiosta palvelumme skaalautuvat myös isompiin tarpeisiin. www.oakhill.fi

Tammi Digital Oy