Alfaroc Logistics

Lähtötilanne

Uuden logistiikkakeskuksen investoinnin myötä Alfaroc Logistics halusi siis uusia verkkosivunsa ja kaipasi lisäpotkua omaan markkinointiviestintäänsä. Alfarocilla ei ollut talon sisällä markkinoinnista vastaavaa henkilöä, vaan markkinointia teki useampi henkilö toimistolla oman työnsä ohella. Oakhillin ja Tammi Digitalin tarjoamat palvelut vastasivat osuvasti Alfarocin tarpeisiin.

Ratkaisut

Tammi Digital toteutti JL-Tuotteiden uuden verkkosivuston WordPress-julkaisualustalle ja sivustolle toteutettiin verkkokauppa WooCommerce-lisäosan avulla. JL-Tuotteiden Liuos-tuoteperheellä oli jo valmiina verkkosivusto, joka yhdistettiin multisite-toiminnolla samalle sivustolle. Näin molempien sivustojen sisällön päivittäminen onnistuu helposti yhden hallintapaneelin kautta.

Projektikokonaisuus Alfarocin kanssa alkoi Oakhillin vetämällä markkinoinnin työpajalla, jossa pureuduttiin ennakkokysymysten avulla asiakkaan liiketoiminnan strategiaan ja tavoitteisiin.

Työpajan jälkeen asiakkaalle laadittiin markkinointistrategia ja -suunnitelma sekä muutamia olennaisia toimenpide-ehdotuksia. Tammi Digital hyppäsi mukaan projektiin, kun verkkosivuja lähdettiin uudistamaan.

Verkkosivujen ulkoasu uudistettiin vastaamaan kohderyhmien tarpeita. Teknisen uudistuksen lisäksi uusittiin yrityksen visuaalinen ilme sekä kaikki sivuston sisällöt. Teknisestä toteutuksesta vastasi Tammi Digital ja sisältöprojektia johdettiin Oakhillin toimesta. Oakhillin viestinnän asiantuntija Heidi Puusa kirjoitti sivuille uudet tekstisisällöt ja valokuvista vastasi projektiin mukaan tullut valokuvausstudio JenniMaria.

Tulokset

Verkkosivujen valmistuttua Oakhill ja Alfaroc tekivät yhteistyösopimuksen ulkoistetusta jatkuvasta markkinointiviestinnän konseptista, jossa asiakkaalla on käytössään oma markkinointiosasto, joka sisältää kuukausitasolla useamman eri asiantuntijan palveluita.

Alfarocin sivusto on suojattu Tammi Ylläpito -palvelulla.

”Yhteistyö Oakhillin ja Tammen kanssa on helpottanut arkeamme, kun heidän asiantuntijansa pitävät huolta asioiden etenemisestä.”

Tiia Bister, Alfaroc Logistics

Avainsanat:

markkinointiviestintä , sisällöntuotanto , verkkosivut , wordpress , ylläpito

Sinua voisi kiinnostaa myös nämä

JL-Tuotteet

JL-Tuotteet Oy on suomalainen kemianteollisuuden yritys, joka kehittää ja valmistaa maailman innovatiivisimpia ympäristöystävällisiä kemikaaleja metsä- ja autoteollisuuden tarpeisiin. Tuotteet ovat turvallisia niin ympäristön kuin käyttäjienkin kannalta. JL-Tuotteiden tuotekehitys ja tuotantolaitos sijaitsevat Pirkanmaalla, mistä tuotteita toimitetaan ympäri Suomen. Kevään 2021 aikana valmistui JL-Tuotteiden uusi verkkokauppa ja tuote-esite, joiden toteutuksesta vastasivat Tammi Digital ja Oakhill.

Lue lisää

ER-Pahvityö

ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Yritys halusi uusiutua ja alkaa panostamaan systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Samalla haluttiin uusia yrityksen verkkosivut ja päivittää yrityksen visuaalista ilmettä.

Lue lisää

Holvia Group

Holvia yhdistää parhaat konepajapalvelut asiakkaidensa tarpeiden mukaan. Holvia on syntynyt näkemyksestä, kokemuksesta ja aidosta halusta auttaa yrityksiä tekemään parempaa liiketoimintaa. Perinteisen konepajan sijaan yritys toimii ns. hybridimallilla, jossa yhdistetään asiakkaat heille parhaiten sopiviin konepajapalveluihin – asiantuntevasti ja kilpailukykyiseen hintaan. Mutta miten tähän päädyttiin?

Lue lisää

Me autamme sinua, ota yhteyttä

Marian-Vainiomäki-Myyntiipäällikkö-Tammi-Digital

Marian Vainiomäki

Asiakkuudet ja myynti

040 505 7775 marian.vainiomaki@tammidigital.fi
Henri-Ala-Röyskö-Toimitusjohtaja-Tammi-Digital

Henri Ala-Röyskö

Asiakkuudet ja myynti

040 828 8914 henri.ala-roysko@tammidigital.fi
Manu-Mesimäki-Yrittäjä-Tammi-Digital

Manu Mesimäki

Strategiset kumppanit ja suuret asiakkuudet

050 3881 000 manu.mesimaki@oakhill.fi