Holvia Group

Holvia yhdistää parhaat konepajapalvelut asiakkaidensa tarpeiden mukaan. Holvia on syntynyt näkemyksestä, kokemuksesta ja aidosta halusta auttaa yrityksiä tekemään parempaa liiketoimintaa. Perinteisen konepajan sijaan yritys toimii ns. hybridimallilla, jossa yhdistetään asiakkaat heille parhaiten sopiviin konepajapalveluihin – asiantuntevasti ja kilpailukykyiseen hintaan. Mutta miten tähän päädyttiin?
Lähtötilanne
Alussa oli vain valtava määrä osaamista, vahva liikeidea ja y-tunnus. Holvia Groupin toimitusjohtaja Juha Soini otti yhteyttä Tammi Digitaliin ja pyysi tarjousta verkkosivuille. Heti ensimmäisessä tapaamisessa todettiin, että halutun lopputuloksen saavuttaminen vaatisi enemmän lihaa luiden ympärille.
”Lähtötilanteessa yritykselle piti luoda verkkosivujen lisäksi yleinen ilme ja ulkoasu. Toiveena oli dynaamiset ja modernit sivut, joista yhtiön tuotteet ja osaaminen tulevat selkeästi esille”, kertoo Soini projektin lähtötilanteesta.
Tammi Digital tarjosi yhdessä Oakhillin kanssa toteutukselle kokonaisvaltaisen paketin, joka kattoi niin yritysilmeen, sivuston teknisen toteutuksen kuin sisällöntuotannon.
Ratkaisut
Liikkeelle lähdettiin Oakhillin vetämällä työpajalla, jossa hyödynnettiin palvelumuotoilun keinoja. Työpajan pohjatyönä Holvia Groupin perustajat olivat vastanneet sähköiseen ennakkokyselyyn ja Oakhill oli toteuttanut kevyen kilpailija-analyysin.
Työpajan tulosten pohjalta määriteltiin tarkemmin Holvia Groupin liiketoiminnan konsepti, tuotteet ja palvelut, kohderyhmät ja ostajapersoonat. Näiden pohjalta saatiin luotua tavoitteet tuleville verkkosivuille. Samalla muodostui uuden yrityksen ilme, logo, visuaalisuus, tapa olla ja puhua – yrityksen brändi, jota haluttiin lähteä viemään eteenpäin.
Käyttäjäystävällinen ja monipuolinen sivusto
Tammi Digital pääsi työpajan avulla toteuttamaan sivustosta ratalankamallin, jonka hyväksymisen jälkeen sivustoa päästiin teknisesti toteuttamaan. Sivusto rakennettiin WordPress -julkaisujärjestelmälle hyödyntäen WordPressin omaa Gutenberg-sisältöeditoria, jolloin sivusto rakentuu erilaisten lohkojen (blocks) avulla. Gutenberg tarjoaa todella monipuolisen ja helppokäyttöisen käyttöliittymän, jonka sivustoa on helppo päivittää ja ylläpitää.
”Moderni tapa ajatella asioita oli positiivinen asia. Hyvät kuvavalinnat olivat plussaa”, Soini sanoo.
Oakhill vastasi tiiminsä kanssa sivuston sisällöistä. Viestinnän asiantuntija Heidi Puusa tuotti sivuston tekstisisällöt ja Pipsa Stenlund kuvasi sekä henkilökunnan että kuvituskuvat sivustolle. Uuden liiketoiminnan ja yrityksen näkyvyys on äärettömän tärkeää. Hakukoneystävällisyys on huomioitu sivustolla rakenteessa ja sisällöissä sekä sivujen metakuvauksissa.
Tammi Digital vastaa Tammi Ylläpito -palvelulla Holvian sivujen turvallisuudesta ja toimivuudesta.

Tulokset
”Vahvalla yhteistyöllä ja osaamisella rakennetaan kilpailukykyisiä yrityksiä.” Tämä Holvia Groupin myyntijohtaja Antti Suikkasen motto toteutui täysin tässä projektissa.
Alusta asti vahvalla Holvian, Oakhillin ja Tammi Digitalin yhteistyöllä rakentui, ei vain pelkkä yrityksen verkkosivu, vaan yrityksen brändi, joka elää ja hengittää omaa tarinaansa niin verkossa kuin yrityksen toimitiloissa Hollolassa, Salpakankaan yritysalueella.
”Palaverit pysyivät hyvin aikataulussa ja ne johdettiin hyvin. Projekti pysyi hyvin aikataulussa ja sivut sekä muu materiaali vastasivat odotuksia, joten tällä perusteella voin suositella Oakhillia ja Tammea.” summaa Soini projektin lopputuloksen.
Juha Soini, Holvia Group
Avainsanat:
sisällöntuotanto , valokuvaus , verkkokauppa , woocommerce , wordpressSinua voisi kiinnostaa myös nämä

JL-Tuotteet
JL-Tuotteet Oy on suomalainen kemianteollisuuden yritys, joka kehittää ja valmistaa maailman innovatiivisimpia ympäristöystävällisiä kemikaaleja metsä- ja autoteollisuuden tarpeisiin. Tuotteet ovat turvallisia niin ympäristön kuin käyttäjienkin kannalta. JL-Tuotteiden tuotekehitys ja tuotantolaitos sijaitsevat Pirkanmaalla, mistä tuotteita toimitetaan ympäri Suomen. Kevään 2021 aikana valmistui JL-Tuotteiden uusi verkkokauppa ja tuote-esite, joiden toteutuksesta vastasivat Tammi Digital ja Oakhill.
Lue lisää
ER-Pahvityö
ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Yritys halusi uusiutua ja alkaa panostamaan systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Samalla haluttiin uusia yrityksen verkkosivut ja päivittää yrityksen visuaalista ilmettä.
Lue lisää
Keuda
Keuda on Keski-Uudenmaan johtava nuorten ja aikuisten ammatillisen koulutuksen järjestäjä, joka tarjoaa koulutusta kaikilla ammatillisen koulutuksen aloilla 10 eri toimipisteessä. Keuda tarjoaa räätälöityä koulutusta myös yrityksille ja yhteisöille. Tammi Digital toteuttaa Keudan uuden verkkosivuston.
Lue lisääMe autamme sinua, ota yhteyttä

Erkki Ahonen
Avainasiakaspäällikkö
Asiakkuuksien hallinta ja uudet asiakkuudet

Manu Mesimäki
Yrittäjä ja intohimoinen digitalisaation puolestapuhuja.
Asiakkuudet ja myynti