Tiedote: Oakhill Groupin toiminta laajenee

Vahvaa monialaista osaamista

Tammi Digitalin vastuulle siirtyy Jaloin Oy:n asiakkaiden verkkopalveluiden tekninen ylläpito ja jatkokehitys. Oakhill taas vastaa jatkossa Jaloin asiakkaiden markkinointiviestinäpalveluista.

”Olen erittäin innoissani Lauran liittymisestä Oakhilliin, hänen syvällinen osaamisensa niin digitaalisista alustoista kuin visuaalisesta suunnittelusta on täydellinen kombinaatio ja vahvistaa entisestään Oakhillin osaavaa ulkoistetun markkinointiviestinnän asiantuntijatiimiä”, kertoo Oakhillin perustaja ja toimitusjohtaja Marika Mesimäki.

Kuvassa Oakhillin projektipäällikkö Laura Jalonen

Laura Jalonen on markkinoinnin ja verkkopalveluiden monialaosaaja ja tunnettu alan vaikuttaja. Laura on muun muassa ollut ylläpitäjänä WordPress/WooCommerce/Suomi Finland -Facebook ryhmässä jo useamman vuoden ajan.

”Odotan innolla työskentelyä Oakhill Groupin tiimin kanssa. Oakhillin arvot ja toimintatavat ovat samanlaiset kuin minulla omassa yritystoiminnassani ja tuntuu hyvältä yhdistää voimat. Uskon, että pystymme yhdessä viemään asiakkaidemme markkinointia entistä laadukkaammalle tasolle”, iloitsee Laura Jalonen.

Oakhill Group – yrittäjävetoinen lahtelainen konserni

Oakhill Group on kokeneiden digi- ja markkinointialan ammattilaisten perustama lahtelainen konserni, johon kuuluvat yritykset ovat velattomia ja kasvavat kannattavasti.

”Jaloin Oy:n liiketoimintojen liittäminen osaksi Oakhillin kokonaisuutta tukee mainiosti visiotamme laajentumisesta valtakunnalliseksi toimijaksi. Suomessa on paljon pieniä, erinomaisen ammattimaisia digitoimistoja, jotka kuitenkin ovat usein liian pieniä pärjäämään yksin kasvavassa kilpailussa. Osana Oakhill Groupia pystymme tarjoamaan monipuolisen palvelutarjontamme  kustannustehokkaasti niin mikroyrittäjille kuin suuremmillekin pk- ja julkisen sektorin asiakkaille”, kertoo Oakhill Group yhtiöiden perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Manu Mesimäki.

Jaloin Oy
Laura Jalonen, laura@jaloin.fi, p. 050 348 3039

Oakhill Oy
Marika Mesimäki, marika.mesimaki@oakhill.fi, p.041 454 1861

Tammi Digital Oy ja Oakhill Group
Manu Mesimäki, manu.mesimaki@oakhill.fi, p. 050 388 1000

Oakhill Group

Oakhill Group on yritysryhmä, joka auttaa asiakkaitaan menestymään jatkuvasti muuttuvassa markkinassa. Tarjoamme yhden katon alta strategisen osaamisen, digitaaliset ratkaisut myyntiin ja markkinointiin sekä osaamisen liiketoiminnan kehittämiseen vastuullisuuden näkökulmasta.

Asiantuntijoitamme yhdistää yli 200 vuoden työkokemus yli 30 eri toimialalta ja lähes 100 vuoden kokemus yrittäjyydestä, liiketoiminnan kehittämisestä, myynnistä ja markkinoinnista, useilta eri toimialoilta.

vuotta työkokemusta

vuotta yrittäjyyttä

eri toimialaa

osaajaa

Avainsanat:

woocommerce , wordpress

Katso myös nämä

JL-Tuotteet

JL-Tuotteet Oy on suomalainen kemianteollisuuden yritys, joka kehittää ja valmistaa maailman innovatiivisimpia ympäristöystävällisiä kemikaaleja metsä- ja autoteollisuuden tarpeisiin. Tuotteet ovat turvallisia niin ympäristön kuin käyttäjienkin kannalta. JL-Tuotteiden tuotekehitys ja tuotantolaitos sijaitsevat Pirkanmaalla, mistä tuotteita toimitetaan ympäri Suomen. Kevään 2021 aikana valmistui JL-Tuotteiden uusi verkkokauppa ja tuote-esite, joiden toteutuksesta vastasivat Tammi Digital ja Oakhill.

Woocommerce-verkkokaupat

Ammattimaisesti ja laadukkaasti toteutetut WooCommerce-verkkokaupat. Toimivuus ja helppo ylläpito.